Bontech TS Plus

Her er ordet frit og man kan skrive hvad det skulle være, næsten.
Vivi

Bontech TS Plus

Indlæg af Vivi »

Hej
Jeg har på Internettet læst om et vitamin-tilskud, der hedder Bontech TS Plus - og som skulle hjælpe børn med Tourette.
Overvejer at prøve det - men er selvfølgelig skeptisk - og har på nuværende prøvet meget med min søn: kostændringer,
ingen mælk, ingen gluten, vitamin-tilskud, alternativ behandling. Derudover en del medicin, som ikke har hjulpet -
tværtimod  :sad10:
Mon der er nogen, der har prøvet / kender til Bontech TS Plus??

gvh

Sv: Bontech TS Plus

Indlæg af gvh »

Hej Vivi,

Min søn har fået Bontech ts-plus siden december 2007 og han har altså ingen tics, jeg ved ikke om det er kapslerne der gør det, men jeg ved at der er mere af alting i disse kapsler end der er i eyeQ, og jeg tør slet ikke lade være med at give ham tilskuddet. Jeg køber dem direkte hos Bonni Grimaldi, som selv har et barn med Tourette, og derfor har sammensat kapslerne til hende (Grimaldi er en amerikansk læge). Min søn får 2 kapsler om morgenen og 2 om aftenen.

Hvis du har brug for en e-mail adresse til Grimaldi, så har jeg dem, jeg køber via mail i stedet for deres hjemmeside. Så jeg bestiller 4boxe ad gange, og det har jeg altså gjort mange gange, og de er altid kommet uden problemer.

Hilsen Grethe

TS Plus

Re: Bontech TS Plus

Indlæg af TS Plus »

Hej.. Jeg faldt lige over dit indslag, har ledt længe efter en måde hvorpå jeg kan købe det tilskud. Er det muligt du kan hjælpe mig eller evt. har en mail eller lignende på et sted det kan købes?
Mvh. Christine

Senest placeret øverst af Anonymous 25 dec 2017, 18:25.

Besvar