Min behandlingsdom er blevet op hævet.

Her kan vi skrive om de små sejre i hverdagen, og man kan give klap på skulderen.
Garcon

Min behandlingsdom er blevet op hævet.

Indlæg af Garcon »

Hej med jer  ::)

Vil lige fortælle at jeg var i retten for et par uger, for at få taget min behandlingsdom op...
Resultatet blev at den blev ophævet, efter ca 5 års "tvunget" behandling  :hello2:.. I praksis betyder det egenligt ikke noget, da jeg natyrligvis vil forsætte min behandling !
Men det betyder naturligvis meget at jeg kan sige til mine omgivelser at jeg er ude af dommen... Det signaler jo at det går godt !

Jeg nævnte bla. over for dommeren at jeg var blevet medlem af tourette foreningen, og deltog i vores træf, hvilket han syntes var meget positivt !
Jeg fortalte også jeg havde fundet mig nogen gode venner i foreningen, der ikke var misbrugere, istedet for dem jeg ellers har hængt meget ud sammen med før.
Efter jeg har været med til de hyggelig træf, har jeg udelukkende været i fremgang, og tror for første gang i mange år at tingende vil lykkedes for mig  :icon_sunny:
Jeg vil slutte med at sige særlig tak til Heid, Uffe og Poul Erik  da de virkelig har givet mig troen på at jeg kunne komme videre med mit liv  :happy7:
Mkh Søren (Dupont)  :hello:

heidi-363

Sv: Min behandlingsdom er blevet op hævet.

Indlæg af heidi-363 »

Hej Søren.

Super at du har skrevet det herinde, så andre som måske har det svært også kan se at der er en udvej til et godt liv  :icon_thumright: Endnu engang tillykke med det hele, og pøj pøj i din fremtid  :hello: :icon_sunny: Ses til næste træf  :wav:

Hilsen Heidi

maggi

Sv: Min behandlingsdom er blevet op hævet.

Indlæg af maggi »

Hej Søren
Tusinde tak for dine pæne ord om os men vi gør det vi gør netop i håb om at det hjælper andre, for dermed hjælper vi os selv. Men du skal have et stort tillykke fra mig
og jeg håber virkelig at du "har fat i den lange ende nu", det fortjener du. Jeg kan vist også på de andres vegne sige at vi vil være der for dig (og alle andre) i det omfang vi selv
magter det. Vi ses til næste træf.
De varmeste hilsner
Poul Erik. :wav:

Besvar