Ændring af sitet

Her kan du komme med ris samt ros til forumet.

Du kan komme med forbedringer, som vi så vil tage op til drøftelse.

Så det er ligeså godt din side som det er min, sådan er det.
heidi-363

Ændring af sitet

Indlæg af heidi-363 »

Jeg savner det gamle site, hvor man kan trykke på tasten med se seneste indlæg siden sidst. Jeg synes at det er blevet for uoverskueligt at tjekke indlæggene herinde. Min opfordring er derfor at vi får den gamle taste tilbage på sitet, så det bliver mere overskueligt og man ikke skal ind og læse alle indlæg igen, for så mister man altså hurtigt gnisten til at tjekke debatforummet  :violent4:

Brugeravatar
uffe
Administrator

Sv: Ændring af sitet

Indlæg af uffe »

Hvad der sker overordnet med fremtidigere opdateringer er jeg ikke herre over, dette var en sammenlægning fra version 1.1 og en anden der blev fusioneret til denne superudgave til version 2. Hvis jeg ikke have gjort det, var den gamle version ikke blive supporteret mere og ende med at virus samt hackere havde fri adgang..

Jeg følger bare med tiden og sørger for at sikre vor forum, og jeg har ikke hørt andre give det sådan en gang gider ikke mere prg. af forandring.

Det er jo sjælendt du kommenterer noget herinde alligevel, så kom noget mere på banen istedet og lær det nye at kende. 

maggi

Indlæg af maggi »

Hej Heidi
Jeg kan godt forstå det du siger jeg skulle også lige vænne mig til det nye forum men som Uffe skriver var det jo absolut nødvendigt men en opgradering pga. spam osv. Vi er jo ikke selv herre over disse trusler og ej heller hvordan den nye side helt skal fungere men må bare have den så sikker som muligt. Det er jo så udbyderen der finder den bedste løsning. Håber du forstår alternativet er jo at vi slet ingen side har.
Mange venlige hilsner og knus
Poul Erik. :hello:

Brugeravatar
uffe
Administrator

Indlæg af uffe »

Det skal så lige sige at det ikke er udbyderen der finder løsninger men mig som følger udviklingen, og tager så de rigtige valg til en sikker fremtid, hvad der så er valg. denne 1.3 bliver som sagt ikke videreudviklet men bliver så til en version 2, så ikke en vej tilbage, jo men så er det ikke sikkert vi har vor forum meget længere. :walk:

Henrik

Indlæg af Henrik »

Link til

Vis nye, ulæste indlæg lavet siden dit sidste besøg og
Vis ny svar til dine beskeder.

Finder du øverst oppe på siden, lige under der hvor der står Velkommen.

heidi-363

Indlæg af heidi-363 »

Tak Henrik.
Det var der altså ikke den dag, hvor jeg skrev indslaget. I øvrigt har jeg lige prøvet det af og så blev der vist et indslag fra 2009, og det er ihvertilfald IKKE det sidste indslag  crybaby

Henrik

Indlæg af Henrik »

Ja funktionen viser samtlige ulæste indlæg. Jeg havde lige overset, at du kun ville have det seneste ulæste indlæg.

Besvar